www.etelanews.com

۳۰
۱۱۱
نسخه چاپی

بیوگرافی دکتر سایان / از حالا خورشید تا ادعای منجی گری

بیوگرافی دکتر سایان / از حالا خورشید تا ادعای منجی گری
دکتر محمد حسین سایان متولد 1 فروردین 1367 مهمان جنجالی حالا خورشید با ادعای منجی گری است. تا انتهای مطلب با ما همراه باشید و در انتهای مطلب ما را از نظرات ارزشمند خود آگاه سازید.
به گزارش اطلاع نیوز

دکتر سایان مهمان جنجالی برنامه حالا خورشید رضا رشیدپور با ادعای امام زمانی که دارد بسیار جنجال به پا کرده و خبرساز شده است

مصاحبه دکتر سایان در برنامه حالا خورشید

 

زندگی نامه دکتر سایان

زندگی نامه دکتر سایان
 

دکتر محمد حسین پور سایان فرزند علی حسین پور، علی فرزند بلال حسین پور، بلال فرزند ضیاء دمیرچی، ضیاء فرزند حسین دمیرچی ،حسین فرزند ابراهیم دمیرچی ،ابراهیم فرزند حیدر با لقب اجاق وردی یعنی کسی که اجاقش کور نیست، در تبریز در آخرین و قدیمی ترین روستا در  سراب در خانه ای کاهگلی به دور از دیگر خانه های روستا در اولین روز از فصل بهار در ۲۱مارس ۱۹۸۸ میلادی متولد شد.

از دکتر سایان که امروزه در سراسر جهان بعنوان دانشمند و فیلسوف جوان نامبرده می شود تا کنون مقالات و نظریه علمی،فلسفی بسیاری چاپ شده است.

این فرد ادعا می کند که به حقیقت واقعی معنوی رسیده و می تواند افراد را با عرفان و ورزش مرید خود کند و حقیقت معنوی شان را به آنها نشان دهد که در این دوره از این دست افراد کم نمیبینیم.

سایت شخصی او یا از دسترس خارج شده یا دچار مشکلاتی است ولی می‌توان اطلاعات پراکنده‌ای از او پیدا کرد. در بسیاری از سایت‌ها او را دارای مدرک دکترای استاتیک با گرایش پاتوبیولوژی از یک دانشگاه نامشخص در ترکیه معرفی می‌کنند. اینکه این رشته چیست و آن دانشگاه کجاست به هیچ وجه مشخص نیست.

دکتر سایان و ادعای امام زمانی!

 

 

به سراغ حرف‌ها و اندیشه‌های دکتر سایان که می‌رویم مملو است از ادعاهای علمی و افتخارات. تاسیس سبکی رزمی به نام سایان که پیروان آن را ساکاری‌یو نامگذاری کرده‌ و دعوت از مردم برای آموزش رایگان. اگر هشتگ ساکاریو را در اینستاگرام سرچ کنید با تعداد زیادی از کاربران که با این هشتگ عکس و فیلم به اشتراک می گذارند مواجه می شوید.

نقل قول از یکی از سایتها: «دکتر محمد حسین‌پور سایان جوانترین فلسفه‌دان و فلسفه‌ساز، برترین نابغه عصر معاصر، قهرمان المپیک مبارزات آزاد قفس 2016 روسیه، زیباترین و جوانترین فیلسوف با اندیشه‌های آسمانی، دکتر سایان جوان خوش‌سیرت و خوش‌سیما ولی بی‌ادعا، برترین استاد رزمی دنیا، جوانترین عالم، خالق هشت سایمن، خالق حس ششم و هفتم و هشتم».

اینکه حس هفتم و هشتم چیست سوالی است که در برنامه «حالا خورشید» رضا رشید پور از دکتر سایان می پرسد اما به جز حرف‌های کلی هیچ پاسخ درستی درباره ادعاهای خود ارائه نمی‌کند.

معروف ترین کتابی که از او منتشر شده «دایره المعارف هنر در جامعه و رسانه‌های جهانی» است. اینکه خود این کتاب به چه معناست سوال مهمی است اما درباره موضوعات این کتاب نیز باید دقیق شد. عناوینی نظیر ملل و نژاد، رنگ مو، سولاریوم، ماساژ، طراحی لباس، روانشناسی، کاربرد شیمی و ... کنار هم قرار گرفته‌اند. 

کتاب دکتر سایان
 

شمشیر بازی دکتر سایان

 

عذرخواهی رشیدپور بابت دعوت از دکتر سایان

عذرخواهی رشیدپور بابت دعوت از دکتر سایان
 

رضا رشیدپور، مجری برنامه «حالا خورشید»، بار دیگر برای دعوت از یکی از مهمانان برنامه‌اش، مجبور به عذرخواهی شد؛ هرچند به نظر می‌رسد این‌بار ماجرا به این سادگی به پایان نرسد.
 محمد حسین پور، معروف به دکتر سایان که فروردین 97 مهمان برنامه صبحگاهی «حالا خورشید» شده بود، اینک با طرح ادعاهایی کذب و جنجالی در فضای مجازی، به دردسر تازه رضا رشیدپور تبدیل شده است.

حسین‌پور که با عنوان نویسنده بزرگترین دایره‌المعارف دنیا و خالق یک سبک ورزشی معرفی شده بود تا به عنوان مهمان در استودیو «حالا خورشید» و روی آنتن شبکه سه حاضر شود، این روزها به خاطر ادعاهای کذبش، در فضای مجازی خبرساز شده است.

به همین دلیل، رضا رشیدپور در یک توئیت برای این‌که در دعوت از این مهمان دقت کافی صورت نگرفته است، عذرخواهی کرد. او توئیت کرده است:

«در بیش از ششصد برنامه حالا خورشید که ساخته‌ام، برای دعوت از حدود سه مهمان دقت کافی صورت نگرفته، هرچند که این خطا کم‌تر از نیم درصد است و حضور اشخاص در رسانه ملی استعلام خاص دارد اما لازم می‌دانم به عنوان تهیه‌کننده برنامه رسما و صمیمانه عذرخواهی کنم.»

حضور سایان در رسانه ملی

 حالا خورشید اولین برنامه‌ تلویزیونی نبود که پای دکتر سایان به آن باز شد. پیش از این شبکه خبر، جام جم، شبکه یک و سلامت در قالب برنامه‌های مختلف و سخنرانی و ... او را به تلویزیون آوردند. همچنین خبرگزاری‌هایی نظیر ایرنا نیز اخبار مدال طلای او در مسابقات مبارزه آزاد در روسیه را پوشش خبری دادند پس قطعا با یک نابغه طرف هستیم.

اما حضور او در برنامه حالا خورشید سکوی پرتابی برای شهرت وی شد. دکتر سایان در این برنامه هیچ صحبتی از ادعای منجی بودن نمی‌زند اما در همین برنامه به سراغ طرح مباحث حس هفتم و هشتم و سبک خاص رزمی‌ ابداع شده توسط خودش و ایده‌های مختلفش می‌رود که حتی تعجب رضا رشیدپور مجری برنامه را بر می انگیزد. در آخر وقتی حرف از منجی بودنش می زند و اعلام می کند اطلاعات بدنبال اوست، رضا رشیدپور راهی جز عذرخواهی برای دعوت همچین نابغه ای پیش روی خود ندید.

مقدسی از تیم روابط عمومی برنامه حالا خورشید در پاسخ به دلیل دعوت از این فرد به برنامه چه بود گفته است: "تا قبل از برنامه حالا خورشید اکثر رسانه‌های رسمی کشور از این چهره دعوت کرده بودند و شبکه خبر به عنوان مرجع خبری کشور نیز خبری درباره او پخش کرده بود. همچنین رسانه‌های دیگری نیز یا با او گفتگویی داشتند یا اخباری درباره او منتشر کرده بودند."

وی اضافه می کند:"به هیچ وجه رفتار غیرعادی از او تا قبل از برنامه دیده نشد و اگر چیزی دیده می‌شد قطعا اجازه رفتن جلوی دوربین حالا خورشید به او داده نمی‌شد."

چرا دکتر سایان به سطح اول رسانه های کشور رسید؟

آیا دست اندرکاران رسانه ها و خبرگزاری ها قبل از دعوت از دکتر سایان این فیلم را که پیشتر منتشر شده ندیده اند؟

 

کسی که با این ادعاها خودش را به رسانه ملی رساند و کاملا دیده شد از نبوغ زیادی برخوردار است که راه درست را در پیش نگرفته شاید هم برنامه ای داشته که ابتدا خودش را به مردم بشناسد و سپس ادعای منجی گری کند و بتواند به اهداف دیگری برسد، شاید نوعی خودشیفتگی مزمن شاید هم بیماری روانی اما از هوش بالایش نمی شود غافل شد.

در نهایت صفر تا صد ماجرای دکتر سایان

باید دید ماجراجویی های این جوان تا کجا ادامه دارد.

 

دکتر سایان در ترکیه

دکتر سایان با پایان مهلتی که خودش به خودش داده برای اثبات منجی گری اش تا پایان 14 آبان به کمک آسمان! حالا به همراه مریدان و سینه چاکان خود به ترکیه گریخته است. اینکه چطور به این سادگی از کشور خارج شده است نیز جای تامل دارد.

 



+ 30
مخالفم - 18
نظرات : 111
منتشر نشده : 1
 
ir
+0
unlike
-0
یامحمدا ۹۷/۱۲/۱۹ - ۱۵:۴۶
پاسخ
comments یامحمدا????امام زمان را چطوری میشناسید ؟! امام زمان یعنی نمیگه امام زمانم بعدش هم اگر قبل از این که انقدر نابغه بودنش را همه بفهمن میگفت امام زمانم که دیگه هیچ دانشمند و بهترین مربی و ورزشکار و ایتاد در دکتری و بهترین نویسنده شده و قبولش ندارید اگر قبل از این ها میگفت امام زمان چی!؟ این رعد و باد و باران ادامه دارد تا سراسر جهان را فرا بگیرد?????????? ??
 
 
ir
+0
unlike
-0
شیعه ۹۷/۱۲/۱۲ - ۰۶:۴۶
پاسخ
comments تا قبل اینکه ادعای امام زمانی بکنه دکتر و دانشمند و نابِغه و استاد رزمی کار و .... بود حالا که اومد ادعای امام زمانی کرد شد روانی؟؟
حرفهاش درسته کاری به ادعاش نداریم چرا یک فرد عادی پیدا نمیشه از مظلوم دفاع کنه چرا باید این فرد با اینهمه نبوغ و ثروت و مقام و علم و ... که همه چیو در آن واحد داره بیاد همه اینها رو فقط و فقط بخاطر یه حرف دروغ و ادعای دروغ کنار بزاره؟؟؟ و جونشو برای یه ادعای دروغی بخطر بندازه این به دور از عقله و احمقانه است بنابراین عاقلانه تر فکر کنیم بنظر حرفاشون و کارهاشون رو باید روش عمیق و بسیار عمیق فکر کرد
 
 
ir
+0
unlike
-0
هه ۹۷/۱۱/۱۹ - ۰۹:۱۰
پاسخ
comments جوگیر و مغرورش کجا بود. خودتی
 
 
ir
+0
unlike
-0
پیام آفرینش ۹۷/۰۹/۲۹ - ۱۰:۳۶
پاسخ
comments در تایید پیام قبلی که گذاشته بودم دقت کنید که در همین چندتا پیام ، اونایی که ایشون رو تایید کردند و یا باعث ابهام پیرامون این فرد می شوند دخترها و اناث هستند که دلیلش رو در کامنت قبلی گفتم . در بررسی تمام نظرات پیرامون ایشون باید گفت این آقا آدم کم ظرفیتی بودند که با رسیدن به چند موفقیت و مطرح شدن در رسانه ملی خودشون رو گم کردند و خواستند سوار بر مردمی بشوند که تحت تاثیر جو رسانه ای بیمار ما ، اونو بیشتر از اونچیزی که بود مهم و بزرگ جلوه دادند ؛ که از این موارد کم هم نداشتیم . خداوند ما را از شر افراد کم ظرفیت و کم جنبه حتی اگر در مناصب مهم مملکتی باشند نجات دهد ، آمین!
 
 
us
+0
unlike
-0
پیام آفرینش ۹۷/۰۹/۲۴ - ۲۲:۱۰
پاسخ
comments اینم یکی مثل محمدعلی طاهری و ایلیا رام الله و چندتای دیگه که بعضی از مردم رو خوب به بازی گرفتند یه مدت رل بازی میکنه و بعد از یه مدت که خوب با مردم و بخصوص دخترها بازی کرد و سیر شد میره کنار و فراموش میشه به همین راحتی . الان ایلیا و طاهری ها کجا هستند؟ همه شون دوره شون تموم شد و مردم کج اعتقاد رو خوب چاپیدند. تمام
 
 
ir
+0
unlike
-0
کریمی ۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۱:۵۲
پاسخ
comments کاری به ادعاش در مورد امام زمان بودن ندارم! اما در مورد رشته تحصیلی و گرایشی که عنوان کرد اتفاقا مشخص هست و جای ابهامی نداره. بهتر بود لفظ استتیک رو در ترجمه فارسی به جای استاتیک بکار میبرد تا سوتفاهم ایجاد نشه و با رشته فیزیک اشتباه گرفته نشه. استیتک در فارسی به زیبایی شناختی ترجمه شده. گرایشی از فلسفه و هنر هست. یعنی استتیک بخودی خود ارتباط بین فلسفه و هنر هست. گرایش پاتوبیولوژی هم که آسیب شناسی ترجمه شده به مبحث روانشناسی ورود پیدا میکنه. رشته ی بسیار جذابی هست اما در ایران زیاد شناخته شده نیست.
 
 
ca
+0
unlike
-0
محمد ۹۷/۰۸/۲۰ - ۲۳:۱۱
پاسخ
comments یه ضرب المثل قدیمی هست که می گه.
گر معما حل شود اسان شود.
من نظرات را وقتی می خوندم.به این فکر کردم. این همه ادمی که الان از این اقا بد گویی می کنند قبل از این که فیلم امام زمانی این اقا بیرون بیاد کجا بودن.
اصلا کجا حرفی درباره خود شیفتگی ایشون زدن.
کل شبکه ها الان به کذابی ایشون رای می دن. چطور شد الان کذاب شد قبلا دانشمند.
جالب اینجاست که همه می دونستن که این دروغ می گه ولی چیزی نمی گفتن.
خواهشن یکم به خودمون بیایم.مثل ادم های پر ادعا حرف نزنیم.
وقتی از یک کسی که سنگ علی و حسین را به سینه می زنه و هی معاوه و یزید و.... را لعن می کنه. می پرسی اون زمون بودی احتمال داره طرف یزید بودی هاااا.
می گه نه اصلا من یعنی حق باطل نمی شناسم.
ماجرا مثل همون ضرب المثله هست
 
 
ir
+0
unlike
-0
ناشناس ۹۷/۰۸/۱۹ - ۲۱:۰۹
پاسخ
comments به عنوان یک روانشناس وقتی که کلیپ 30 دقیقه حضور او در برنامه حالا خورشید را تماشا کردم چیزی ندیدم به اختلال اسکیزوفرنی همبود با اختلال شخصیت خودشیفته. هر دو اختلال به شدت نسبت به درمان مقاوم هستند. حال سوال این است. اگر ایشان ادعای امام زمانی نمیکردند، صدا و سیما متوجه نمیشد که مشکل دارد؟
 
 
ir
+0
unlike
-0
میلاد ۹۷/۰۸/۱۸ - ۰۳:۲۹
پاسخ
comments امام زمان برا ی مبارزه با استکبار می اید این ادم برا مبارزه با رهبر خودمون دعوت میکنه اگر راست میگی برو با کشورهای که خون مردم ضعیف رو تو شیشه کردن مبارزه کن
 
 
ir
+0
unlike
-0
توا ۹۷/۰۸/۱۷ - ۰۸:۱۴
پاسخ
comments این یارو توهم زده انگار اسم کونگ فو توآ را نشنیده که ایرانی هست و بزرگ ترین است و حتی تمام اسمهای اون هم فارسیه و در دنیا هم شهرت داره
 
 
es
+0
unlike
-0
گمنام ۹۷/۰۸/۱۷ - ۰۷:۳۸
پاسخ
comments کلیپ قار قوز رو شاید دیده باشین .در یک کلام استاد قارقوز
 
 
ir
+0
unlike
-0
ایمان ۹۷/۰۸/۱۷ - ۰۰:۱۴
پاسخ
comments بهش بگن اگه تو امام زمانی باید قویم باشی ..بندازنش با امیرعلی اکبری مبارزه کنه اگه پیروز شد من مسلمان میشم تااازه????
 
 
ir
+0
unlike
-0
ناشناس ۹۷/۰۸/۱۶ - ۲۰:۴۲
پاسخ
comments به نظر من همینکه آموزش رایگان میده و به جای اینکه جوونا دنبال قلیون و دختر بازی باشن و داره بهشون ورزش رایگان آموزش میده یک منجی هست. شماها تو زندگی تون چیکار کردید ؟ اگه یه کار خوب کردید بگید تا ما هم بدونیم
پاسخ ها:
  • بی‌نام ۹۷/۰۹/۰۲ - ۱۹:۳۰ ir country
    commentsیعنی هر کی که از نظر خودش کار خوبی کرد باید ادعای امام زمان بودن بکنه؟!
 
 
ir
+0
unlike
-0
ناشناس ۹۷/۰۸/۱۶ - ۱۹:۵۳
پاسخ
comments امام زمان که میاد هیچ کسی قبولش نمیکنه حتی عالم دینی چون میگن چرا امام زمان یه دین جدید با خودش آورده. این دکتر سایان واقعا آدم خوبی هست که رایگان آموزش میده حالا میخواد منجی باشه یا نباشه ولی هر آدم عاقلی از رفتارهاش و حرف زدنش میفهمه که آدم دلسوز و خوبیه.
 
 
ir
+0
unlike
-0
Saman ۹۷/۰۸/۱۶ - ۰۱:۵۱
پاسخ
comments استغفرالله
 
 
ir
+0
unlike
-0
Saman ۹۷/۰۸/۱۶ - ۰۱:۳۵
پاسخ
comments امثال این اقای شارلاتان همگی دست نشانده انگلیس اسرائیل‌ و امریکا هستند که انشاالله خداوند بزرگ و متعال هرچه زودتر به سزای اعمال خبیثشان برساند.اقای عظیم‌الشان اسلام ناب محمدی و کشور عزیزمان ایران،رهبرکبیرو عزیزمان بارها و بارها اینچنین اتفاقهای شوم را از طرف دشمنان قسم‌خورده‌ی اسلام،مسلمین‌ و ایران اسلامی را پیش‌بینی و به مسئولین و مردم گوشزد کرده بودند،و شما ای مردم شریف و فهمیم ایران از امام‌زمانِ خود یعنی حضرت آیت‌الله‌العضمی خامنه‌ای حمایت کنید چرا که در روایت‌ها بارها گفته‌اند که رهبر کشور اسلامی و شیعه جانشین امام زمان میباشد. سروجانم بفدایشان و کلام آخر واااای اگر حضرت ایت‌الله خامنه‌ای آقایم سرورم سالارم و اربابم حکم جهادم دهد،مرگ بر امریکا مرگ بر اسرائیل مرگ بر ضد ولایت فقیه
 
 
ir
+1
unlike
-0
رضا ۹۷/۰۸/۱۵ - ۱۸:۰۹
پاسخ
comments در بیماری اسکيزوفرني مرز بین واقعیت و تخیل از بین میره و معمولا در افرادی که نهفته است با فشارهایی مثل ریاضت های سخت ذهني بالفعل میشه و ممکنه صدای گفتگو در مغز و بدتر، تصویر تخیلی هم ببینه که البته امروزه داروهایی برای کنترل بیماری وجود داره، برای همین زیاد سخت نگیرید عزیزان
 
 
ir
+0
unlike
-0
عظیم ۹۷/۰۸/۱۵ - ۱۱:۵۸
پاسخ
comments سلام این مطلب برای کسانی است که نخواهند فهمید که سایان فقط یک شیاد است .

برای کسی که میفهمد
هیچ توضیحی لازم نیست
و
برای کسی که نمیفهمد
هر توضیحی اضافه است

آنانکه میفهمند
عذاب میکِشند
و
آنانکه نمیفهمند
عذاب می دهند

مهم نیست که چه "مدرکی" دارید
مهم اینه که چه "درکی" دارید

مغزِ کوچک و دهان بزرگ
میلِ ترکیبیِ بالایی دارند

کلماتی که از دهانِ شما بیرون می آید
ویترینِ فروشگاهِ شعورِ شماست
پس
وای بر جمعی که لب را
بی تامل وا کنند
چرا که
کم داشتن و زیاد گفتن
مثلِ
نداشتن و زیادخرج کردن است!

پس نگذارید زبانِ شما
از افکارتان جلو بزند....
 
 
ir
+0
unlike
-0
مريم ۹۷/۰۸/۱۵ - ۰۶:۲۶
پاسخ
comments اصلا رواني نيست شخص محترمي است بي رياست
 
 
ir
+0
unlike
-0
مهدی ۹۷/۰۸/۱۵ - ۰۴:۰۹
پاسخ
comments ولی خداوکیلی نطرات دوستان رو خوندم کلی کیف کردم خیلی باحالید بخدا.....خلاصه سوژهخوبیه برای تحلیل وبررسی این بنده خدا
 
 
ir
+0
unlike
-0
مهدی ۹۷/۰۸/۱۵ - ۰۴:۰۰
پاسخ
comments من شک ندارم که طرف اصلا تا دکتریی تحصیل نکرده،کسی که تا اون سطح درس میخوونه ،تو هررشته ای،بطورطبیعی دایره لغاتش وسیع میشه،جناب باهوش ما حتی نمیتونست یه جمله رو کامل بگه ووهمه پاسخ هاش به رشیدپورکلی وباعمق یک میلی متر هم نبود،ایشون یه رزمی کار سطح بالاهم نیست وکاملا متوسطه ،اینو رزمی کارها خوب متوجه میشن،رزمی کارسطح بالای ما توی اون رنج مسابقات اقای امیرعلی اکبری است که هیچ ادعایی هم نداره،درکل یاطرف توسط موساد داره مدیریت میشه یا دارای اختلال شخصیتی است،اگر دومی باشه پولش تو ترکیه تموم بشه برمیگرده اخه خرج خودش ودوستاش توترکیه قطعا کم نیست،نهایتادو چیز کاملا مشخصه ،ایشون به شکل ددیوانه واری نیاز به دیده شدن وتوجه داره وضریب هوشیش هم جدا پایینه و اینو از اهنگی که روی کلیپ اصلیش گذاشته و خیلی چیزهای دیگه میشع فهمید.....شک ندارم جناب استاد با یه اسم دیگه اینجا قطعا درباره خودشون نظر هم دادند.....همه روگفتم اینم بگم جدا تو انتخاب رنگ ونوع لباس کارش خوبه
 
 
ir
+0
unlike
-0
ف.ا ۹۷/۰۸/۱۴ - ۱۴:۵۹
پاسخ
comments اصلا به این فکر کردین از مریداش که خانم هستن بدحجابن ایشون که ادعای امام زمان بودن کرده حدأقل اینقدر ضایع بازی در نمی آورد.
 
 
ru
+0
unlike
-0
ابوالفضل ۹۷/۰۸/۱۴ - ۱۰:۰۵
پاسخ
comments پناه بر خدا ، تابلوهه همه چیز برنامه ریزی شده و ساپورت میشه از طرف سازمان های اجنبی واسه خراب کردن ذهنیت مردم نسبت به امام زمان عج و غیبتشون
این کسایی که میگن بهش فرصت بدیم دیگه چرا؟ یه سری علائم حتمی واسه ظهور هست که هیچ کدوم اتفاق نیوفتاده از طرفی این حاهل هیچ شباهتی به لحاظ منش و رفتار حتی به ادمهای مذهبی نداده چ برسه یه امام معصوم
خدا لعنتش کنه مرتیکه عوضی رو
 
 
ir
+0
unlike
-0
god ۹۷/۰۸/۱۴ - ۰۷:۱۰
پاسخ
comments یکی یه چیزی میگه بیکاریم ها
 
 
ir
+0
unlike
-0
god ۹۷/۰۸/۱۴ - ۰۷:۰۸
پاسخ
comments سلام به همه مگفتی مبارزم خیلی مشهورتر میشدی منم راضی بودم
 
 
ir
+0
unlike
-0
عظیم ۹۷/۰۸/۱۳ - ۱۶:۱۲
پاسخ
comments ادامه ی نظرم
اما باید بگویم این شخص هیچی نیست و در پاسخ دوستانی که میگویند آدم متوهم و روانی نمیتواند کتاب بنویسد باید بگویم سخت در اشتباهند و ضمنا افراد روانپریش که حتما نباید قیافه ی تابلویی داشته باشند .و در کل همه چیز در نطقهای بی منطقش نمایان است . لطفا در مورد این روانی نظر ندهید و خود من هم نباید نظر میدادم . من کاری به اسلام و ادیان دیگر ندارم ولی هدف این شیاد ضربه زدن به اصل مهدویت است و کسانیکه اهل باشند فقط این را درک میکنند . اصلا ظهور امام زمان ( در صورت واقعیت ) اصلا نیاز به تبلیغ و التماس ندارد او به اذن خدا در دلها جا میگیرد و خود به خود شناخته خواهد شد . متاسفم برای تمام کسانیکه حتی سر سوزنی به این موضوع که میگویند شاید راست بگوید و باید به او زمان داد فکر میکنند .
پاسخ ها:
  • بچه شیعه ۹۷/۰۸/۱۳ - ۲۱:۳۸ ir country
    commentsپناه بر خدا ب کجا داریم میریم ما اللهم عجل لولیک الفرج انشاالله امام زمان هر چی زودتر ظهور کنه
 
 
ir
+0
unlike
-0
عظیم ۹۷/۰۸/۱۳ - ۱۶:۱۱
پاسخ
comments سلام دوستان .
این آقا کلا متوهمه و کسانی که بهشون برمیخوره از این موضوع ، خودشون هن دست کمی از این دکتر ندارن .
به موضوعات تکراری نمیپردازنم اما باید بگم این شخص هیچی نیست و اگر هم باشه و آسمان هم گواهی بده (بر فرض محال) باید نتیجه گرفت که این شخص همان دجّالی است که وعده دادند قبل از مهدی موعود برای فریب عوام ظهور میکند و با دیدن او مردم شیفته اش میشوند و اسیر مهربانیهای دروغینش . و همان کسی است که علیه مهدی موعود تشکیل سپاه میدهد .
 
 
ir
+0
unlike
-0
روح الله ۹۷/۰۸/۱۳ - ۱۳:۵۹
پاسخ
comments چرا آخه این قد با اسم اسلام بازی میکنن امسال اینا مزدور انگلیس هستش که میخوان به اسم اسلام لطمه بزنن امام زمان کلیپ میده بیرون یا گریمور کبرا ۱۱ میشه؟؟؟!!!
 
 
ro
+0
unlike
-0
مرتضی ۹۷/۰۸/۱۳ - ۱۳:۱۸
پاسخ
comments متاسفم برای هم وطنان و بچه شیعه های عزیزی که انقدر ساده لوح و زودباور هستند، و هرکسی با ساده ترین ادعا های بی پایه و اساس علمی و عملی و عقلی، به راحتی گول میخورن،
کاش کمی بصیرت داشته باشیم،،،
 
 
ir
+0
unlike
-0
جوادم ۹۷/۰۸/۱۳ - ۰۴:۱۳
پاسخ
comments بنده خوبی است.از حرفهایش خوشمان آمد.واقعا که یک نابغس.
۵ جلد کتاب کم نیست.هرکی میگه الکیه برع بنویسع
ساختن سبک
داشتن عرفان
اعتماد به نفس
به نظر من کمی انسان باشیم . طرف هرکه هست به زودی مشخص میشه
پاسخ ها:
  • مهدی ۹۷/۰۸/۱۵ - ۰۴:۲۵ ir country
    commentsشوخی میکنی لابد!!!!
  • مسعود ۹۸/۰۱/۰۱ - ۱۲:۵۶ us country
    commentsشرط میبند مین خودشه اومده نظر میذاره
 
 
gb
+0
unlike
-0
امید ۹۷/۰۸/۱۳ - ۰۱:۴۴
پاسخ
comments امروز هم اخرین روزیه که اقای امتم قلابی وعده معجزه الهی داده بود مطمعنم هیچ اتفاقی نمییوفته والا هواشناسی از پریشب هوای تهران و چند شهرکوهستانی رو البته توارتفاعات
 
 
au
+0
unlike
-0
فتان ۹۷/۰۸/۱۳ - ۰۱:۰۱
پاسخ
comments فقط فیلمبردارش????? ???
 
 
ro
+0
unlike
-0
فرشته ۹۷/۰۸/۱۲ - ۱۶:۵۴
پاسخ
comments بنده خدایی که ادعا میکنی دکتر سایان بیماره روانیه من در جواب حرف شما باید بگم وجدان هم چیزه خوبیه آخه به قیافه شون میخوره بیمار باشه ؟ اصلا بیمار میتونه اینهمه نبوغ داشته باشه ؟ قضاوت نکنید خدا عالم تره؟ بنظر من که خیلی هم راست میگفتن درکش چشم بصیرت میخواد که ما ها نداریم
 
 
ro
+0
unlike
-0
یه ایرانی ۹۷/۰۸/۱۱ - ۲۱:۰۴
پاسخ
comments بنظر من راست میگفت چون آقا امام زمان این علمو داره که خودشو به هر شکل و سنی در بیاره من خودم آقا رو بار ها تو هیات های حسینی در حال پخش نظری بشکل نوجوون دیدمشون آقای رشید پور ببین چه کار خیر بزرگی انجام دادی که این سعادت نصیبت شده خوشا به سعادتت برادر دستت زیر سر ما اینشا الله نصیب ما هم بشه که مثل شما باهاشون صحبت کنیم
پاسخ ها:
  • عظیم ۹۷/۰۸/۱۳ - ۱۵:۱۸ ir country
    commentsیعنی خااااااااک . فقط همین
  • بچه شیعه ۹۷/۰۸/۱۳ - ۲۱:۲۰ ir country
    commentsآفرین چقدم خوب تشخیص دادی امام زمانه ولی این دکتره یا داره از جایی خط میگیره یا از بس نابغس مشکل روانی پیدا کرده تو برنامه حالا خورشید ازش سوال کرد علم یا ورزش دوساعت سکوت کرد تا جواب بده درصورتی که ائمه اطهار سوالی پرسیده بشه درجا جواب میدن
 
 
ir
+0
unlike
-0
علی ۹۷/۰۸/۱۱ - ۱۷:۰۶
پاسخ
comments فیلم 7 دقیقه حداقل 2 ساعت وقت برده تا یک صحبت با متن از پیش نوشته شده توسط این فرد اجرا شود . این موضوع از پرشهای مداوم فیلم که همزمان با غروب آفتاب و سایه پشت این آقا که تا غروب کامل پیش می رود مشهود است
از امام زمان ،ناتوانی در گفتن یک دیالوگ ساده با این همه کات و تکرار بعید است
با این همه گاف این فیلم بازهم نباید از توطئه دشمنان برای کم رنگ کردن اعتقاد ظهور حضرت مهدی (عج) غافل بود
برای درک بهتر تلاشهای صهیونیسم و دشمنان اسلام مطالعه مستند حیفا را از دست ندهید
پاسخ ها:
  • sjjd ۹۷/۰۸/۱۳ - ۱۹:۳۸ cz country
    commentsگل گفتی
 
 
ir
+0
unlike
-0
محین ۹۷/۰۸/۱۱ - ۰۷:۲۱
پاسخ
comments من از همون اول که صحبت کرد فهمیدم این شخص متوهمه و اصلا نابغه که هیچ یک پریشان فکری دارد اخه رشیدپور اینقدر علاقه به این دارد که یک نفر و جلوی دوربین بیاره بگه ما ایرانی ها خاص ترین و باهوشترین مردم دنیا هستیم که یک لحظه فکر نمیکنه اخه این دیکشنری که نوشته چیه این کتابها چیه کودوم عنوان.بخدا این بزرگنمایی ها باعث و بانی این توهمات شده و گرنه این شخص تا حرف زد فهمیدم متوهم ست و حقه باز
 
 
ru
+0
unlike
-0
حمید صفری ۹۷/۰۸/۱۰ - ۲۲:۵۶
پاسخ