قیمت دلار در ایران امروز چنده / قیمت آزاد ارز در بازار تهران

قیمت دلار در ایران امروز چنده / قیمت آزاد ارز در بازار تهران
به گزارش اطلاع نیوز

قیمت دلار در بازار ایران از یک سال گذشته دچار نوسان شده و هنوز به ثبات خوبی نرسیده است.

نرخ لحظه ای ارز به دستور مقام قضایی اعلام نمی گردد.

لطفا نظر خودتان را درباره قیمت ارز و پیش بینی خود از آینده بازار ارز را در انتهای همین مطلب بگذارید

برای مشاهده تابلو آنلاین قیمت ارز ، سکه و طلا روی لینک زیر کلیک کنید

لینک صفحه قیمت سکه و ارز اطلاع نیوز

عناوین روزنامه های صبح امروز کشور

دلار چرا ارزان شد؟

دلایل ارزان شدن دلار از زبان کارشناسان

 

بیشتر بخوانید : آخرین اخبار دلار

دلار آزاد

بعد از افزایش بی رویه قیمت دلار که از سال گذشته آغاز و در سال 97 به اوج خودش رسید ، دولت برای جلوگیری از بالا رفتن قیمت کالاهای اساسی مردم نرخ دلار را به صورت دولتی اعلام و در اختیار واردکننگان قرار داد و از آن به بعد واژه دلار آزاد رنگ و بوی بیشتری گرفت.

بروزترین قیمت دلار

با توجه به هیجانی که در بازار ارز حاکم است و هجوم مردم برای فروش ارز های خانگی خود و عدم تمایل صرافی ها به خرید دلار ها و ارز های مردم هنوز قیمت دلار از روز گذشته به ثبات نرسیده و همچنان سیر نزولی دارد بر همین اساس رییس بانک مرکزی در تازه ترین دستور العملی که همین امروز 10 مهر ماه 97 برای کلیه بانک ها صادر کرده است آورده همه بانک ها موظف به خرید تمام ارز ها از مردم هستند و حق سر باز زدن از این موضوع را ندارند.

پیش بینی قیمت دلار

به گواه اکثر کارشناسان و اساتید اقتصاد در ایران قیمت واقعی دلار بین 9 تا 12 هزار تومان است و این افزایشی که در چند هفته قبل مشاهده شده است صرفا بار روانی و شیطنت رسانه های بیگانه در انعکاس اخبار سیاسی است و باید مردم به این باور برسند که خرید ارز و طلا راه مناسبی برای پس انداز و افزایش سرمایه نیست زیرا همین باور اشتباه باعث گرانی بی اساس ارز و طلا شد تا جایی که واقعا در زندگی تمام مردم نمود پیدا کرد و از دیروز شاهد هجوم مردم برای فروش ارز ها و طلا های انباشت شده در خانه ها هستیم که همین امر گواه بر این موضوع است که وقتی مردم بی پروا خرید کردند افزایش قیمت را شاهد بودیم و امروز که همه به فروش فکر می کنند قیمت ها به شدت رو به کاهش است.

پیش بینی قیمت دلار در روزهای آینده

در نتیجه پیش بینی قیمت دلار در روز های آینده این است اگر مردم دوباره برای خرید به عنوان پس انداز به ارز رجوع نکنند و این بازار را به حال خود رها کنند قطعا شاهد کاهش بیش از این هم خواهیم بود .

 

بیشتر بخوانید : پیش بینی قیمت دلار / نیمه دوم 97 و سال 98

 

قیمت دلار آمریکا در بازار آزاد امروز

طبق گزارش های میدانی قیمت دلار آمریکا در بازار آزاد امروز در حدود 10 تا 12 هزار تومان است که این رقم به علت هیجانات بازار هنوز به ثبات نرسیده است و قطعا قیمت واقعی دلار طی روز های آینده خود را نشان می دهد.

نرخ ارز در بازار مشهد

طبق گزارش های رسیده از مشهد مقدس در بازار مشهد نیز قیمت هایی برای ارز در نظر گرفته شده است که امروز یعنی 10 مهر 97 از اول صبح تا به الان از 8 هزار تومان تا 12 هزار تومان شاهد قیمت گذاری بودیم که اکثریت فقط فروشنده بودند و خریداری وجود ندارد.

قیمت طلا امروز 

قیمت طلا هم مثل قیمت ارز ها هنوز به ثبات نرسیده است و از دیروز روند نزولی قیمت طلا هم آغاز شده تا جایی که هنوز از هیچ مرجع رسمی قیمت طلا در تاریخ 10 مهر 1397 اعلام نشده است و هر قیمتی که دیده یا شنیده می شود ارزیابی کسبه می باشد.

 

بیشتر بخوانید: روی دلار های آمریکا عکس چه شخصی است؟

هم چنین در لینک زیر بخوانید درباره پیش بینی قیمت خودرو و ما را از نظرات با ارزشتان آگاه سازید

پیش بینی قیمت خودرو

قیمت روز خودرو

قیمت روز موبایل

 



+ 287
مخالفم - 151
https://www.etelanews.com/fa/news/25119/
نظرات : 207
منتشر نشده : 2
 
us
+0
unlike
-0
مهدی ۹۷/۰۷/۳۰ - ۰۹:۰۹
پاسخ
comments امروز 30 مهر پس چرا دلار بین 10 تا 12 نیست؟ دیدید مطلب تون مزخرفه؟؟؟ امروز دلار تو ساعت 12:40 دقیقه 13700 تومن ^_^
 
 
ir
+2
unlike
-1
ترامپ بزرگ ۹۷/۰۷/۲۶ - ۰۶:۵۸
پاسخ
comments آدم هزار جور کثافت کاری بکنه بعد هم در اخر بیاد با نماز و قرآن خواندن لاپوشونی و ماسمالیش بکنه و بره و در انتها جوری رفتار کنه که انگار هیچ اتفاقی نیافتاده! بعد با کمال وقاحت و بی شرمی خودش را خیر خواه مردم نشان بدهد و هزار جور مزخرفات بی پایه و اساس بکنه توی کو... ملت. اون هایی که نادانند زود باور میکنند اما اون هایی دانا هستند این چرندیات من در آوردنی را باور نمی کنند. عقل، شعور، منطق و علم شعار آدم های داناست.
 
 
de
+2
unlike
-0
علی ۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۱:۰۶
پاسخ
comments یه ذره انسانیت همه داشته باشند حله.
پول شده خدامون.
یه عده هم که فقط از آب گل آلود ماهی می گیرن.
عزیزی که گفتی ما از مرده ها خواستمون رو می خوایم اول برو ببین اون مرده چی گفته بعد بیا تیکه بنداز.
 
 
de
+2
unlike
-0
علی ۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۱:۰۰
پاسخ
comments یه ذره فقط یه ذره وجدان داشته باشیم.
اگرمن سیر شدم اما همسایه ام گرسنه باشه حیفه اسمم رو آدم بذارم.
اسلام به خود ندارد عیبی
عیب از مسلمانی ماست
 
 
tr
+2
unlike
-2
محمد رضا اسدی ۹۷/۰۷/۲۴ - ۲۰:۵۴
پاسخ
comments اولین و بزرگترین مشکل جامعه ایرانی مخصوصا افراد مذهبی که بهر عنوانی در روزمرگی امید بخداشون دارن بدون کمی تعقل و عدم درک صحیح از سیاست آن را وروود میدهند نتیجه ای جز این نخواهد بود.صادق هدایت فرمودند اگر در جوامع اسلامی بخصوص ایران بجای 17 رکعت نماز یومیه 17 دقیقه
زمان برای مطالعه گذاشته بودیم، الان ابر قدرت دنیا در هر زمینه ای بودیم. تا زمانی که ما از مردگان حاجت میطلبیم بجای اینکه دست بزانوی خود گرفته و بلند شیم و با فکر حرکت کنیم تا دنیا، دنیاست در ارزوهایمان خواهیم ماند، و اینجاست که گفته شده :خود کرده را تدبیر نیست. بعنوان مثال علم ریاضیات میگه: 2+2 برابر 4 هست، اگر خدایی که از قادر بودن مطلقش صحبت میشه با تمامی امامان و پیغمبرانش جمع شوند قادر بر تغییر آن به هر حاصل جمع دیگری نیستند چرا که اگر چنین شود کل عالم هستی در لحضه به نابودی کامل می انجامد. با تمام این صحبتها بر موضع خود بر اینکه خدا فلان کند یا... بمانید تا روز بروز در باطلاق تقدیر و مصلحت و... فرو روید. من با تو از عقل و علم و منطق گفتم، خواه پند گیر خواه ملال.
پاسخ ها:
  • ترامپ بزرگ ۹۷/۰۷/۲۵ - ۰۷:۴۹ ir country
    commentsبه شما مثبت میدهم. براوو.
    1: مذهب را نباید وارد سیاست کرد. (عقل، شعور، منطق و علم حکمفرماست میباشد و پذیرای مزخرفات من در آوردنی آدم های بی عقل، بیشعور، بی منطق و نادان نیست.)
    2: خود کرده را تدبیری نیست. (هر کس بایستی پاسخگوی عملی که خود کرده باشد و تقصیر را گردن خدا و غیره نیاندازد.)
  • خیرخواه ۹۷/۰۷/۲۶ - ۰۳:۰۱ us country
    commentsیعنی شما و صادق هدایت غیر 17 دقیقه وقت نماز، وقت ديگه برای فکر کردن ندارید؟؟
    حتماً باید به جای اون 17 رکعت فکر کنید؟!! خب بیایید کنار اون 17 رکعت 17 دقیقه هم فکر کنید چیزهای بهتری نصیبتون میشه
    حداقلش میفهمید که نباید خودتون رو عقل کل و بقیه مردم رو بی عقل بدونید
 
 
ir
+3
unlike
-3
ایدا ۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۷:۵۴
پاسخ
comments عزیزان از منبعی موثق خبردارم که تمام این بلاها که سرمون میادتقضیرکشور گامبیا است البته منابعی هم از مشارکت کشوردگینه بیسایو خبرمیدن
تااخبارجدیدترعز ت زیاد
 
 
ir
+2
unlike
-0
ترامپ بزرگ ۹۷/۰۷/۲۴ - ۰۷:۴۱
پاسخ
comments گرانی نه به خدا و پیغمبر ربط داره نه به آمریکا.
مدتهاست یک مشت افراد مفت خور سودجو وطن فروش و خائن از موقعیت فعلی تحریم ایجاد شده سوء استفاده کرده اند و میکنند و خواهند کرد و وقتی ببینند اوضاع بر وفق مرادشان نیست کثافت کاری هایشان را گردن خدا و آمریکا می اندازند. شما ها هنوز این بی وجدان ها را نشناخته اید و نمی شناسید و نخواهید شناخت.
 
 
ir
+3
unlike
-0
یاس ۹۷/۰۷/۲۴ - ۰۴:۳۲
پاسخ
comments فقط خدا میتونه از پس اینا بر بیاد چون خوب مخ مردمو بلدن چطوری شستو شو بدن
 
 
ir
+2
unlike
-0
یاس ۹۷/۰۷/۲۴ - ۰۴:۲۸
پاسخ
comments به نظر من هیچ کس گول رسانه ها رو نخوره همش دروغه خدا لعنتشون کنه چقد ما مردم ایران ساده لوح شدیم
 
 
ir
+0
unlike
-1
جمال ۹۷/۰۷/۲۴ - ۰۴:۲۵
پاسخ
comments قیمت دلار بر خلاف تبلیغات گسترده تلویزیون میلی، نه تنها کاهش پیدا نکرده بلکه افزایش بی سابقه ای داشته دلیل اون هم بسیار ساده است. کاهش صادرات نفت ایران بخاطر تحریم های ایالات متحده آمریکا. صادرات کمتر یعنی دلار کمتر و دلار کمتر یعنی افزایش قیمت دلار و در نهایت جهش قیمت ها و تورم .پس فریب نخورید و دلار بخرید چون سود واقعی در این کشور اشغال شده فقط با خرید دلار ممکنه. اگر هم قصد کار دارید میتوانید به کشورهایی مثل ترکیه یا ژاپن بروید. دلار بخرید و ثروتمند شوید.
 
 
ir
+4
unlike
-0
رامیار ۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۹:۳۳
پاسخ
comments مگر خدا باید فقط آدمهای فقیررا امتحان کند و با اغنیا واختلاس گران کاری نداشته باشد - عجبا-حیرتا
 
 
ir
+1
unlike
-0
سام ۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۶:۳۹
پاسخ
comments سایتها رو باز کنین تا طلامومو بفروشیم وقتی از قیمتش خبر نداریم چطور بفروشیم چرا اینطور سر مردم بدبخت میارین؟
 
 
us
+2
unlike
-9
محمدولی ۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۲:۱۶
پاسخ
comments بنظرم حرف ایت الله جنتی درسته که گفت این گرانی ها دست خداست، خدا دارد ما را با این گرانی ها امتحان میکند، صبر داشته باشید ای مردم
پاسخ ها:
  • ترامپ بزرگ ۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۵:۱۷ ir country
    commentsاین مزخرفات بی پایه و اساس چیه که دارید میگید؟!!!
    گرانی چه ربطی به خدا دارد؟!!! خدا مگر بیکاره؟!!!
    یک مشت وطن فروش گرانی و تورم ایجاد کرده اند. همین و بس.
 
 
ca
+3
unlike
-0
سروش ۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۵:۰۹
پاسخ
comments با این وضع بازار و قیمت اجناس ارزش فعلی دلار نسبت به اجناس 17000 تومان هست .دلار میره بالا جنسها هم میکشه بالا دلار میاد پایین جنسها ثابت میمونه ..فعلا هر چی دارید نگه دارید.خدا به داد مردم برسه .من که خودم توش موندم
 
 
us
+6
unlike
-0
جواد مطوری ۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۳:۵۵
پاسخ
comments سلام .اصلا خودتون رو زیادی حرص ندید این وضعیت ما ایرانیا همین طور خواهد موند تا یه فرجی از طرف خدا بیاد او نجاتمون بده .
وگر نه آمریکا هیچ تداخل ندارد تو گرونی او ارزونی
 
 
ir
+1
unlike
-1
وانتد ۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۰:۱۶
پاسخ
comments ترامپ باباته.؟ برو سرکار بجا حرف الکی و تخیلی خیلیم درست گفت مهسا
پاسخ ها:
  • ترامپ بزرگ ۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۲:۱۷ ir country
    commentsبچه سوسول، اتفاقا سر کارم. امثال تو را هم حمال خودم میکنم.
  • ترامپ بزرگ ۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۲:۲۵ ir country
    commentsگوش ببین چی بهت میگم جوجه کودن خان، وقتی چیزی را نمی دونی خودت رو نخود هر آش نکن. اینجا جای آدم بزرگ هاست. جایی برای شما جغله های تازه به دوران رسیده نیست.
  • ترامپ بزرگ ۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۸:۳۱ ir country
    commentsجوجه کودن، یک چیز دیگر هم بهت میگم. تا زمانیکه امثال تاپاله های مفت خور و کلاهبرداری مثل تو توی این جامعه هستند، آدم های زحمت کش نمیتوانند به حق شان در زندگی برسند. عوض این زر زر کردن های پوشالیت برو از الف سوادت زیاد کن. ک... مغز.
 
 
ro
+7
unlike
-4
نوحید ۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۴:۳۷
پاسخ
comments تا زمانی که تیم روحانی و جهانگیری سر کار هستند وضع کشور همین است. جبهه ذلت ملی یعنی اصلاحات از زمان قاجار هم کشور رو به بن بست کشاندند و حتی به جبهه اصولگرای اشرافی گر فعلی هم امیدی نیست. کشور رو فقط تفکر انقلابی و نترس همچون سردار سلیمانی میتوانند نجات دهند. مجلس خائن باید سر عقل بیاید و عدم کفایت تیم روحانی را اعلام کند و یک انتخابات زود هنگام برگزار شود و افرادی انقلابی و نترس و کاری با رای مردم سر کار بیاد اونوقت بعد چند مدت کشور تئ مسیر قرار میگیره و تحریم ها و بازی دلاری غرب بی اثر میشه. والا همین آشه و همین کاسه.
پاسخ ها:
  • ترامپ بزرگ ۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۸:۵۷ ir country
    commentsشما زیاد فکر نکن عزیز دلم سلول های مغزی ان قلابت میسوزه.
 
 
ir
+11
unlike
-1
مهسا ۹۷/۰۷/۱۹ - ۰۶:۲۸
پاسخ
comments توی ژاپن و کشورای دیگه ملت دارن فکر میکنن کار میکنن و پول درمیارن ...
اینجا ملت یه شبه میخوان با هیچ زحمتی و با خریدوفروش دلاروسکه پولدار بشن..متاسفم برای خودمون
 
 
ir
+13
unlike
-1
محمد ۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۳:۱۵
پاسخ
comments امسال عید رهبر عزیز گفت سال حمایت از تولید ملیه خوشحال تا برج سه کارگاه تولیدم خوابیده پارچه نخ احتکار شده کارگرامو خودم بیکار شدیم پول نون زنو بچه به ولله ندارم پسندازم خرج شده تا کی این خفت
 
 
+14
unlike
-5
اسی خطر ۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۱:۵۱
پاسخ
comments سلام کلا دلار اگه ۱۰۰هزارم بشه واسه ادم های فقیر هیچ فرقی نمیکنه شما پول دارا فقط حرس دلار امریکایی لعنتی رو میخورین حرس نخورین میمیرین
 
 
ru
+16
unlike
-3
... ۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۱:۲۰
پاسخ
comments هر چقدر سایتها فیلتر بشه دیگه کار از کار گذشته.. از ریشه همه چی خرابه
این ضرب المثل این روزها خیلی بکار برده میشه هرچه بگندد نمکش میزنن وای از ان روزی که گندد نمک
 
 
ir
+9
unlike
-1
Mari ۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۰:۱۶
پاسخ
comments قبلا ی سری آدما دلال بودن الان همه دلال شدن از بچه سه روزه تا زن شصد ساله هیچ چیز از فرهنگمون باقی نمونده و روز به روز داریم رو به زوال میریم و مقصر فقط خودمونیم
 
 
de
+4
unlike
-1
جلال ۹۷/۰۷/۱۸ - ۰۸:۴۹
پاسخ
comments دلار به ۱۲۰۰۰خریدارم فوری فقط
پاسخ ها:
  • ... ۹۷/۰۷/۱۸ - ۰۹:۵۶ ru country
    commentsدیگه کسی دلارشو فعلا زیر 15000 هم نمیده.دیر اومدی
 
 
ir
+10
unlike
-2
دانشجوی جامعه ستیز و ۹۷/۰۷/۱۸ - ۰۵:۱۹
پاسخ
comments خود شما ها بازاری و صرافی های کلاهبردار فرصت طلب قیمت ها را افزایش داده اید اونوقت با کمال بی شرمی می اندازید گردن آمریکا! ...خودتی و هفت جد آبادات. درود بر ترامپ بزرگ. مرگ بر محتکر و دیکتاتور وطن فروش.
 
 
ir
+4
unlike
-1
فرشاد ۹۷/۰۷/۱۷ - ۲۰:۱۳
پاسخ
comments سلام .یه روزی تو ایران جنگ بود کسی فکر ن می کرد تموم بشه دلار زیر دوهزار تومان میشه درایندی نه چندان دور .پس خوب گوش کنید روسیه در تلاشه یورتزیق کنه بازار جهانی استقبال خوب بوده .امریکای هم دارن هی کشورها ترحیم می کنند فعلا با ایران سر کار دارن بد می فهمن روسیه چه کرده.یه روز مجبور میشن تحریم بشکنند .بد دلار میشه ۱۰۰۰
 
 
us
+8
unlike
-4
شهید گمنام ۹۷/۰۷/۱۶ - ۲۱:۲۳
پاسخ
comments مشگل اقتصاد و بیکاری و تولیدات داخلی حل بشه 10 مشگل حل میشه
با دلار بازی کردن مگه شغل میشه واسه جوان
 
 
ir
+2
unlike
-9
مهدی حسینی ۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۳:۱۷
پاسخ
comments من دلار 11500 دوهزار دلار خریدارم
تلفن 09122399910
 
 
ir
+2
unlike
-12
مهدی حسینی ۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۳:۱۶
پاسخ
comments دلار با قیمت 11500 من خریدارم 2000 دلار

تلفن 09122399910
 
 
se
+17
unlike
-0
امیر ۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۰:۰۱
پاسخ
comments مهم نیست که دلار پایین بیاید . مهم این است که متاسفانه با بالارفتن دلار قیمت مسکن ، ماشین ، لوازم خانگی و ... بالا رفت حالا که دلار پایین هم بیاید اونها دیگه پایین نمی آیند یا بسیار کم پایین می آیند و این یک تراژدی تکراری برای جامعه ما است
 
 
ir
+14
unlike
-1
وحید ۹۷/۰۷/۱۶ - ۰۷:۵۹
پاسخ
comments خدابخیرکنه بیچاره مردم
 
 
us
+18
unlike
-6
محمد ۹۷/۰۷/۱۶ - ۰۵:۳۲
پاسخ
comments امروز ۱۶ مهر ماه و همچنان اعتصاب رانندگان عزیز درورد به غیرت و مردانگی
پاسخ ها:
  • محمد ۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۳:۲۱ ir country
    commentsدوست عزیزم مشکل تو تمام مشاغل ایرانه ..راننده نمیتونه تنهایی اقدام کنه
 
 
de
+28
unlike
-3
حمید ۹۷/۰۷/۱۵ - ۲۳:۰۶
پاسخ
comments دلارنخرید نفروشید بذارید ایران وایرانی زنده باشه.دنبال دلال نگردید دلال خودمونیم که میخاییم یک شبه حق هموطن بیمارمون که پول دارو نداره بخوریم.طلا میخریم دلار میخریم میفروشیم دلالم نیستم.پس دلال کیه چیه
 
 
de
+14
unlike
-4
حمید ۹۷/۰۷/۱۵ - ۲۳:۰۰
پاسخ
comments دلار نخرید نفروشید بذارید ایران وایرانی زندگی کنه.دنبال دلال نگردید.دلال خودمونیم همین مردم که دلارمیخرن طلا انبارمیکنن.دلال کیه.خودمون گول نزنیم
 
 
de
+13
unlike
-1
حمید ۹۷/۰۷/۱۵ - ۲۲:۵۶
پاسخ